Soloævl 26 – Stout At the Devil og Salgbar Nærhed
Soloævl 26 – Stout At the Devil og Salgbar Nærhed
Mathias har sygt barn, så Mikkel Soloævler. Først på (ahem) svensk og derefter på dansk omkring hvordan sociale medier sælger en idé om nærhed. Er det senmodernitetens ødelæggende fremmedgørelse – eller er det bare en normaliseringsproces tilbage til dengang man ikke kunne snakke med andre gennem glas? Til herligheden drikker han en herlighed, nemlig Stout at the Devil fra Wessinger Brygghus, en dejlig let øl på 10,1%. Forhåbentlig er det næste gang Mathias og Cymbeline.
Skriv til os med ris, ros og rettelser på ologavl@gmail.com eller inde på Instagram (hvor vi også hedder Ologavl)
We believe the clips in this episode where we use excerpts of music and/or other media are used under fair use for commentary. If you are a rights holder and disagree with us, please get in touch. This episode contains a clip from these Youtube-videos: https://www.youtube.com/watch?v=ka3vnMhZMz4 and https://www.youtube.com/watch?v=_9fq6jINAeo
Find den gamle Spotify-liste her: https://open.spotify.com/playlist/56slbIN3T8CUjuUbzShR5L?si=3JgimcYhRZCl0ZySRTH3KA
Her er de to sange, som I gerne må forsøge at identificere sammenhængen imellem – måske gør Mikkel det så også: https://open.spotify.com/track/6PEDWWH9k5…oIRJ2bB9wffvbhSQ og https://open.spotify.com/track/7lIyBKp2KX7ABDjDfo9EtL?si=hJjESNdlTzyYiz0L-jB_gA
Ingen kommentarer